sábado, 25 de abril de 2020

Si ou Non

Si ou NON a estar na casa


ROI
Estamos todos xuntos
Non me gusta aburrirme
LUCÍA R
Gústame pintar e debuxar
Boto de menos ir o cole e ver a meus amigos
MANUEL
Gústame ter a mamá na casa e xogar cas irmáns ó bingo
Non podo ir o cole, non podo ir o río
NEREA
Estar na casa, así estou máis cos meus pais
Non podo estar cos meus avós
MARTIÑO
Gústame xogar con papi e mami
Non podo sair a calle cando quero
CARMEN
Gústame xogar e facer manualidades. Síntome feliz
As veces abúrrome na casa
ANTONY
Non teño que madrugare podo xogar moito tempo.
Non podo ir o cole, nin sair a xogar a rúa, nin co meu equipo de fútbol
XULIA
Gústame xogar fora, patinar, axudar aos avós
Non me gusta non ir o cole, non ver aos compañeiros,o coronavirus
LEIRE
Me gusta estar na casa e voar o papaventos,  síntome orgullosa de coidar a meu curman.
Non me gusta non ver os meus amigos
OLIVIA 
Gústame pintar e escalar
Odio non ir de paseo en bici
 JONAY
 Gústame estar na casa porque podo xogar co meu irmán
Non podo ir o parque a disfrutar do sol

No hay comentarios:

Publicar un comentario